Opłaty

XLI Konferencja Naukowo-Szkoleniowa Ortopedów Wojska Polskiego odbędzie się w dniach 8–10 maja 2025 roku. Miejsce obrad – Hotel Słoneczny Młyn | ul. Jagiellońska 96, Bydgoszcz.

Aby zgłosić udział w Konferencji, należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie www.ortopediawojskowa.pl i dokonać opłaty w terminie 7 dni od daty rejestracji na konto:

Medisfera Spółka z o.o.
ul. Bruzdowa 60F, 02-991 Warszawa
Millennium Bank 04 1160 2202 0000 0003 1876 4266

Podczas dokonywania przelewu prosimy o umieszczenie imienia i nazwiska osoby, za którą dokonywana jest opłata, wraz z dopiskiem: Ortopedia Wojskowa 2025.

Opłata rejestracyjna* do 20.04.2025 r.  od 21.04.2025 r. 
i opłata na miejscu
Lekarz 1200 PLN 1300 PLN
Pielęgniarka, instrumentariuszka, fizjoterapeuta   700 PLN   800 PLN
Osoba towarzysząca**   300 PLN   400 PLN
Student medycyny   400 PLN   500 PLN
Przedstawiciel firmy*** 1500 PLN 1500 PLN
Udział w kolacji***** w dniu
8 maja 2025 r. (czwartek)
  250 PLN   300 PLN
Udział w kolacji***** w dniu
9 maja 2025 r. (piątek)
  300 PLN   350 PLN


  * UWAGA: O wysokości opłaty decyduje data wpłaty, a nie data rejestracji.

** Udział osób towarzyszących jest dodatkowo płatny i nie zostanie sfinansowany 
    ze środków pochodzących od firm członkowskich Izby POLMED oraz Partnerów SOWE.

*** Dotyczy dodatkowych osób nieobjętych pakietem sponsorskim. Prosimy o bezpośredni 
     kontakt z biurem organizacyjnym. Nie jest możliwy sam udział przedstawicieli firmy 
     farmaceutycznej/ medycznej bez zaangażowania tej firmy jako sponsor lub wystawca.

Opłata rejestracyjna obejmuje:

  • udział w sesjach naukowych
  • materiały konferencyjne
  • lunch oraz przerwy kawowe
  • certyfikat uczestnictwa z punktami edukacyjnymi

Opłata rejestracyjna dla osób towarzyszących obejmuje:

  • lunch oraz przerwy kawowe w miejscu wydzielonym poza obszarem konferencji


Kolacja w czwartek 8 maja 2025 r. – godz. 19:30

Kolacja w piątek 9 maja 2025 r. – godz. 20:30


Warunkiem wygłoszenia wykładu jest rejestracja udziału w Konferencji oraz uiszczenie opłaty rejestracyjnej. 

W czasie Konferencji obowiązuje noszenie identyfikatora.

Anulacje

Informujemy, że anulacje są przyjmowane mailem na adres biuro@medisfera.pl. Do 60 dni przed konferencją anulacja jest bezkosztowa. Do 30 dni przed konferencją ewentualne zwroty są możliwe do 50% wpłaconej kwoty. W okresie krótszym niż 30 dni anulacje nie są przyjmowane i nie dokonujemy zwrotów.

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.