Opłaty
XLI Konferencja Naukowo-Szkoleniowa Ortopedów Wojska Polskiego odbędzie się w dniach 8–10 maja 2025 roku. Miejsce obrad – Hotel Słoneczny Młyn | ul. Jagiellońska 96, Bydgoszcz.
Aby zgłosić udział w Konferencji, należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie www.ortopediawojskowa.pl i dokonać opłaty w terminie 7 dni od daty rejestracji na konto:
Medisfera Spółka z o.o.
ul. Bruzdowa 60F, 02-991 Warszawa
Millennium Bank 04 1160 2202 0000 0003 1876 4266
Podczas dokonywania przelewu prosimy o umieszczenie imienia i nazwiska osoby, za którą dokonywana jest opłata, wraz z dopiskiem: Ortopedia Wojskowa 2025.
Opłata rejestracyjna* | do 20.04.2025 r. | od 21.04.2025 r. i opłata na miejscu |
Lekarz | 1200 PLN | 1300 PLN |
Pielęgniarka, instrumentariuszka, fizjoterapeuta | 700 PLN | 800 PLN |
Osoba towarzysząca** | 300 PLN | 400 PLN |
Student medycyny | 400 PLN | 500 PLN |
Przedstawiciel firmy*** | 1500 PLN | 1500 PLN |
Udział w kolacji***** w dniu 8 maja 2025 r. (czwartek) |
250 PLN | 300 PLN |
Udział w kolacji***** w dniu 9 maja 2025 r. (piątek) |
300 PLN | 350 PLN |
* UWAGA: O wysokości opłaty decyduje data wpłaty, a nie data rejestracji.
** Udział osób towarzyszących jest dodatkowo płatny i nie zostanie sfinansowany
ze środków pochodzących od firm członkowskich Izby POLMED oraz Partnerów SOWE.
*** Dotyczy dodatkowych osób nieobjętych pakietem sponsorskim. Prosimy o bezpośredni
kontakt z biurem organizacyjnym. Nie jest możliwy sam udział przedstawicieli firmy
farmaceutycznej/ medycznej bez zaangażowania tej firmy jako sponsor lub wystawca.
Opłata rejestracyjna obejmuje:
- udział w sesjach naukowych
- materiały konferencyjne
- lunch oraz przerwy kawowe
- certyfikat uczestnictwa z punktami edukacyjnymi
Opłata rejestracyjna dla osób towarzyszących obejmuje:
- lunch oraz przerwy kawowe w miejscu wydzielonym poza obszarem konferencji
Kolacja w czwartek 8 maja 2025 r. – godz. 19:30
Kolacja w piątek 9 maja 2025 r. – godz. 20:30
Warunkiem wygłoszenia wykładu jest rejestracja udziału w Konferencji oraz uiszczenie opłaty rejestracyjnej.
W czasie Konferencji obowiązuje noszenie identyfikatora.
Anulacje
Informujemy, że anulacje są przyjmowane mailem na adres biuro@medisfera.pl. Do 60 dni przed konferencją anulacja jest bezkosztowa. Do 30 dni przed konferencją ewentualne zwroty są możliwe do 50% wpłaconej kwoty. W okresie krótszym niż 30 dni anulacje nie są przyjmowane i nie dokonujemy zwrotów.