Opłaty
XXXVIII Konferencja Naukowo-Szkoleniowa Ortopedów Wojska Polskiego
odbędzie się w dniach 12–14 maja 2022 roku.
Miejsce obrad – Hotel Ambasador Premium**** w Łodzi.
Aby zgłosić udział w Konferencji, należy wypełnić formularz rejestracyjny dostępny na stronie www.ortopediawojskowa.pl i dokonać opłaty w terminie 7 dni od daty rejestracji na konto:
Medisfera Sp. z o.o., ul. Bruzdowa 60F, 02-991 Warszawa
Millennium Bank 04 1160 2202 0000 0003 1876 4266
Opłaty:
Opłata rejestracyjna* | do 20.04.2022 r. | od 21.04.2022 r. i opłata na miejscu |
Lekarz | 900 PLN | 1000 PLN |
Pielęgniarka, instrumentariuszka, fizjoterapeuta | 600 PLN | 700 PLN |
Osoba towarzysząca** | 300 PLN | 300 PLN |
Student medycyny | 400 PLN | 400 PLN |
Przedstawiciel firmy*** | 1500 PLN | 1500 PLN |
Udział w kolacji w dniu 12 maja (czwartek) |
200 PLN | 250 PLN |
Udział w kolacji w dniu 13 maja (piątek) |
250 PLN | 300 PLN |
*UWAGA: O wysokości opłaty decyduje data wpłaty, a nie data rejestracji.
**Udział osób towarzyszących jest dodatkowo płatny i nie zostanie sfinansowany ze środków pochodzących od firm członkowskich Izby POLMED oraz Partnerów SOWE.
***Dotyczy dodatkowych osób nieobjętych pakietem sponsorskim. W przypadku pytań prosimy o bezpośredni kontakt z biurem organizacyjnym.
Opłata rejestracyjna dla lekarzy, pielęgniarek oraz instrumentariuszek obejmuje:
- udział w sesjach naukowych
- materiały konferencyjne
- lunch oraz przerwy kawowe
- certyfikat uczestnictwa z punktami edukacyjnymi
Warunkiem wygłoszenia wykładu jest rejestracja udziału w Konferencji oraz uiszczenie opłaty rejestracyjnej.
W czasie Konferencji obowiązuje noszenie identyfikatora.
Anulacje
Informujemy, że anulację są przyjmowane mailem na adres biuro@medisfera.pl. Do 60 dni przed konferencją anulacja jest bezkosztowa. Do 30 dni przed konferencją ewentualne zwroty są możliwe do 50% wpłaconej kwoty. W okresie krótszym niż 30 dni anulacje nie są przyjmowane i nie dokonujemy zwrotów.